For the past days, I've been preoccupied with my work and some personal things. There were lots of things running through my head lately that I got confused which of them will be put to the highest priority. Been bothered a tad about it but thank God I made it. I was finally been able to keep up with my work which I've been trying for several days already since I switched shift. I just got back with a normal pace of doing my tasks. I need not put too much effort to get everything done. But of course I know that I can finish it on time if I really have to. There are still little things where I need to give my attention to but it can wait a little longer.

I think that's all for now.

4 Comments:

  1. jigs said...
    oi chai maayo kay mao na imong pag tan-aw sa mga panghitabo sa imong life. ana man gyud na. ehehe siggit lng og darna kung dili na gyud makaya.
    The Wife and The Mom said...
    ayaw na gd pag bother2 ja me amegang ros.. ;)) nag nosebleed q s imng gpanulat dre. wahaha! wa q ka-getch unsa jd imng gsto ipasabot. haha. unsa d'i? nyahaha. ge ui, pdaUn sa pag realize2 ja.. uau sa day shift ros. mwah3x!รถ
    RoNald said...
    Hala chai kahadlok ba sa title. Scattered Brain? *gross*

    lol. ana jud na chai. mag Matter ra ba jud tanan. kay matter occupy space and has a mass. huhuhu
    Chai said...
    jigs, ang akong pagsulat diri dala rapud sa akong kakapoy cge huna huna.hehehe. medyo libog. salamat sa imong tambag jigs.

    jesh, hahahaha. sakto gyud ka. overview lang nah. me pagka abstract akong gipangsulti diri. aw, murag napugos lang ko og update ani kay murag naa pud koy gusto mahitabo.hehe! ayo ayo pud dinha sa night jesh....ayi!!

    ronald, hahaha!! tama nald. pasensya na gyud nald ha kay MAG MATTER gyud.wahahaha. mao lang to nald. agi agi lang sa akong likod ha?

Post a Comment